Az első Topic-találkozó, azaz megalakult a Budapesti TT Barátok Klubja.

2008. október 9-én, délután 5 órakor összejöttünk néhányan az Index "TT-be kezdtem" fórumáról.

Az utólagos eszmecsere követeztében az elnevezés is megszületett, így lett a rövidítés B.T.T.B. Klub.

 

A klub non-profit formában, mindennemű hivatalossági igény nélkül kíván működni. Nem csak a topic-társak, hanem minden TT rajongó és ebben a méretben gyűjtő, modellező érdeklődését várjuk, az izgalmas és sokoldalú összejövetelek reményében. Bízunk abban, hogy a havi, egy koraesti időpont sokaknak megfelel majd és értékes eszmecserék tanúi lehetünk.

Kismoni Gábor, Ragályi István és Virágh István. Egyhangúlag Ragályi István lett a klub elnöke. Ő biztosítja az időpontot és a helyszínt.

Gumidani és Gábor a SpieleMax T334-es vontatta vegyesvonatot szemléli a digitális vezérlésű dilikörön.

Nem a jó üzlet pecsétje, egy kézfogás, hanem Jvnd és Karesz500 éppen világítás-panelt szemlélnek.

Jakoa, azaz Jakó Atti még kifújja magát, de István kezében már ott a friss víz, hogy torok ne maradjon szárazon. Csíkos megnyugvással süti le szemét, hogy TRAN központja itt sem hagyta cserben.

Az unikális BeckmannTT BR103-as is tiszteletét tette a próbakörön.

Jvnd és JohnDoki a halbik belső fényeinek kidolgozottságában mélyültek el.

Alighanem Jakoa Mester három méretben prezentált MÁV jelzői és térvilágítási oszlopai vitték el az alakuló gyűlés, látens zsűrijének elismerését. Csíkos nem jutott szavakhoz és TTomasz is csodálattal szemlélte a finomságokat.

Amíg Csíkos homlokával a szőnyeget érintette - elismerésének kinyilvánításaként -, addig Tamás büszkén pózolt a H0-ás demószettel.

Az izgalmas beltartalmú dobozok és a jelzőkészletek mellett mindenki érdeklődéssel hallgatta az éppen élménybeszámolót tartó felszólalót. A jövőben minden klubnapon lesznek szakmai előadások egy-egy előre egyeztetett témában.

Az N-es jelzők bűvöletében...

A SpieleMax szett nem ijedt meg, rendületlenül rótta a köröket az OFF méretű jelzők tövében is.

A sokat látott Teaház Mester, alias Varga Zsolti is felvette a szemüvegét, hogy Karesszal egyetemben jól megnézzék Attila remekművét.

Külön érdeklődés középpontjában a PIKO Taurus, Peho kuplungos változata.

Tamás DB halbik kuplungproblémáival érkezett és érdekes különbségeket fedeztek fel Csíkossal a Tillig két, különböző szériájú halberstadti kocsiján.

Ahogy Gábor tekintetét nézzük, felötlik bennünk, hogy jó akár csak pár órára is, kicsit gyermeki csodálattal nézni az apró vasútvilágot...

"Látod, itt összeakad, pedig nekem otthon sose..."

Összegyűltek a szemügyre szánt gépek és kocsik: TTomasz Tillig BR86-osa, ami áramszedési gondokkal küzd, a BR143-as csupán a gyári LENZ dekóderével volt jelen, hogy egyaránt futhasson analóg és digit pályán. Lehoczki Gabi Mazsolája éppen a DB BR101-esét és néhány halbiját mozgatta az objektív elé.

Jómagam éppen egy vegyes szerelvényen dolgozom, a GySev tau mögé akasztott halbit egy DWA EC követi, majd a DB IV. korszakos m-Wagene ...

Nagyon sok, jó téma került felszínre.

Jakó Atti átalakított PIKO ICE3-asa került elő a dobozából.

Még szerencse, hogy két fronton zajlottak az események, de így is kicsinek tűnt a tárgyaló.

Bár B.T.T.B. a klub neve, de a berliner modellek mellett vegyesen volt itt minden, ami 1:120-ban szóba jöhet.

A két körön látványos forgalom zajlott. Már-már modellkiállítási zsongást idézve a terembe.

ICE3 nappal...

...és sötétben, Jvnd fénysorompójával.

A két óra szűkösen, de elégnek bizonyult, hogy mindenki válthasson pár szót a topic-társával.

A fórum nick-nevei nem árulkodnak arról, hogy a csapat tagsága gyakorlatilag kortalan is lehet. A klub korelnökei: Gumidani és RákaTTantunk.

Nagy a dilemma, hogy vajon a HERPA kamionjai mérethelyesek-e.

Attila és Zsolti. Van miről beszélgetni...

Jvnd csodái lassan visszaköltöznek a dobozaikba.

Nomen est Omen...

 

A következő klubnapról mindenki időben megkapja az értesítést. További információk a TT-be kezdtem topic-on: ITT